Grąžinimas ir garantija

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. Šios Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato asmens įsigijančio prekes (toliau – Pirkėjas) naudojantis Uždarosios akcinės bendrovės Optometrijos centras  (toliau – Pardavėjas)  elektronine parduotuve www.e-optometrija.lt (toliau – E. parduotuvė) ir Pardavėjo tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes E. parduotuvėje.

2. PIRKĖJO TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI

2.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes E. parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios E. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

2.2. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.

2.3. Esant neatitikimų dėl gautų prekių ar kilus kitokių klausimų, Pirkėjas įsipareigoja nedelsiant apie tai informuoti nurodytu tel. +37065502232.

2.4. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

2.5. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją el. paštu: info@e-optometrijoscentras.lt arba tel. +37065570194/ +37065502232.

2.6. Įsigydamas prekes, Pirkėjas supranta, kad prekės/pakuotės atspalvis gali skirtis nuo paveikslėlyje atvaizduojamo atspalvio.

2.7. Patvirtindamas užsakymą, Pirkėjas patvirtina, kad visa užsakyme pateikta informacija yra tiksli.

2.8. Pirkėjas, užsakydamas prekes per E. parduotuvę, sutinka su šiomis Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis.

3. KOREKCINIŲ AKINIŲ IR AKINIŲ NUO SAULĖS NAUDOJIMO INSTRUKCIJA

3.1. Korekciniai akiniai ir akiniai nuo saulės turi būti naudojami tik pagal paskirtį. Akiniai, pagaminti pagal užsakymą, skirti nešioti tik tam asmeniui, pagal kurio receptą jie buvo pagaminti.

3.2. Korekciniai akiniai ir akiniai nuo saulės negali būti naudojami kaip akių apsaugos priemonės, jie netinka darbui su staklėmis ar kenksmingomis, cheminėmis medžiagomis.

3.3. Korekciniai akiniai ir akiniai nuo saulės turi būti saugomi nuo karščio, rekomenduojama nepalikti jų vasarą automobilyje, pirtyje ir pan. Staigūs temperatūros svyravimai gali pakenkti akinių lęšiams ar rėmeliams.

3.4. Korekcinius akinius ir akinius nuo saulės reikia užsidėti ir nusiimti tik abejomis rankomis laikant už akinių rėmelių kojelių. Tai apsaugo akinius nuo rėmelių deformacijos.

3.5. Nenešiojami akiniai turi būti laikomi kietame, uždarame dėkle. Akiniai į dėklą dedami lęšiais į viršų.

3.6. Akiniai gali būti valomi tik akinių valymui skirtomis priemonėmis: servetėlėmis, valikliais.

3.7. Korekcinius akinius ir akinius nuo saulės turi taisyti asmuo, kuris yra kvalifikuotas atlikti tokio pobūdžio darbus. 

4. PARDAVĖJO TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis E. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti E. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis E. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjui priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą E. parduotuvės registracijos formoje ir ją tvarkytis vadovaujantis asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiais teisės aktais.

4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu ir vadovaudamasis Prekių pristatymo taisyklėmis (aktyvi nuoroda į Prekių pristatymo taisykles).

5. KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS/PAKEITIMAS

5.1. Kokybiškų prekių grąžinimas/pakeitimas vykdomas remiantis 2001-06-11 Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo Nr. 697.

5.2. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos grąžinti prekę Pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtu pinigus (teisė atsisakyti sutarties) arba grąžinti prekę Pardavėjui ir ją pakeisti analogiška kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo preke (teisė pakeisti prekę).

5.3. Pirkėjas norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties ar teise pakeisti prekę, nedelsiant praneša apie tai Pardavėjui tel. +370 655 02232, nurodant grąžinamos/keičiamos prekės pavadinimą, užsakymo ID.

Sąlygos:

Korekciniai akiniai yra gaminami individualiai, todėl nėra keičiami ar grąžinami - grąžinimo garantija šiems akiniams nėra taikoma.

Grąžinimo garantija taikoma: saulės akiniams ir pagamintiems akiniams (vairavimo, apsauginiams, darbui kompiuteriu). Jei akiniai Jums netiko, nesugadintas ir nenešiotas prekes galite grąžinti per 14 d. nuo prekių gavimo dienos:

  1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  2. prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
  3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);
  4. grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta - kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos;
  5. jei grąžinama prekė kokybiška – klientas padengia siuntimo išlaidas. Pirkėjui grąžinant kokybišką prekę, jos grąžinimo išlaidos (3.50 Eur) bus išskaičiuotos iš grąžinamos sumos;
  6. internetu pirktos, sąlygose nurodytos, kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos. 

Grąžinimo tvarka:

  1. būtina užpildyti prekių grąžinimo aktą, kurį gausite kartu su užsakytomis prekėmis;
  2. norint grąžinti prekes, prieš siuntimą prašome informuoti el. parduotuvę tel. +37065502232;
  3. susisiekus - Jums atsiųsime paštomato kodą.
  4. pinigai grąžinami atgal į mokėtojo sąskaitą per 14 d. nuo prekės gavimo dienos. Jei prekė kokybiška, iš grąžinamos sumos išskaičiuojamas 3.50 Eur prekių siuntimo mokestis. 

5.4. Kad Pirkėjas nepraleistų sutarties atsisakymo/prekės pakeitimo termino, Pirkėjui pakanka pranešti apie ketinimą pasinaudoti teise atsisakyti sutarties ar teise pakeisti prekę iki sutarties atsisakymo/prekės pakeitimo termino pabaigos.

5.5. Atsisakius sutarties, grąžinamos visos Pirkėjo sumokėtos sumos, įskaitant pristatymo išlaidas į prekių užsakymo metu nurodytą pristatymo vietą (išskyrus prekės grąžinimo mokestį ir kitas papildomas išlaidas, patirtas dėl to, kad buvo pasirinktas kitas, o ne Pardavėjo pasiūlytas pigiausias standartinio pristatymo būdas) nepagrįstai nedelsiant ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kurią buvo pranešta apie Pirkėjo sprendimą atsisakyti sutarties. Pinigų grąžinimas atliekamas tokiu pat mokėjimo būdu, kokį atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją naudojo Pirkėjas. Nepaisant pirmiau minėtų sąlygų, Pardavėjas pasilieka teisę sumokėtų sumų negrąžinti tol, kol prekės nebus gautos atgal arba Pirkėjas nepateiks prekių išsiuntimą patvirtinančių įrodymų, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau. Dovanų kuponas į pinigus nekeičiamas ir jo grąžinti negalima. Atsiskaičius už prekes dovanų kuponu yra galimybė šių taisyklių sąlygose išvardintas prekes pasikeisti į kitas.

5.6. Pirkėjas prekes, kurias jis nori grąžinti, gali pristatyti į bet kurį Pardavėjo optikos saloną prieš tai informavęs el. parduotuvę nurodytais kontaktais arba siųsti adresu: A. Kriščiukaičio g. 14, 48341 Kaunas. Pirkėjas prekes turi atnešti į Pardavėjo optikos saloną arba išsiųsti aukščiau nurodytu adresu per 14 dienų nuo tos dienos, kurią pranešė Pardavėjui apie sutarties atsisakymą. Terminas laikomas nepraleistu, jeigu prekes Pirkėjas išsiunčia iki pasibaigs 14 dienų terminas.

5.7. Prekės grąžinimo išlaidų Pardavėjas Pirkėjui nekompensuoja. 

5.8. Pirkėjas neturi teisės atsisakyti sutarties, kai yra pristatomos bet kurios iš šių prekių:

(i) pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintų prekių (Pirkėjui pagal užsakymą pagaminti korekciniai akiniai);

(ii) supakuotos prekės, kurios nebetinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (kontaktiniai lęšiai, jei pažeidžiamas jų įpakavimas).

(iii) prekes, kurios pagaminamos pagal pirkėjo nurodymus (spec. kontaktiniai lęšiai, prie kurių nurodytas pristatymo laikas 14 ir daugiau d.d., gali būti nurodyta pie tam tikrų dioptrijų, spalvos ir  pan.) ir jos nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms.

5.10. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

(i) grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

(ii) prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

(iii) prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);

(iv) grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

(v) grąžinant prekę būtinai reikia pateikti užpildytą prašymą dėl pinigų grąžinimo, kurį gavote kartu su siunta;

(vi) grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimą patvirtinantį dokumentą (pirkimo-pardavimo kvitą, pridėtinės vertės mokesčio sąskaitą faktūrą, sąskaitą faktūrą, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą).

5.11. Jei Pirkėjas nori prekes pakeisti per E. parduotuvę, Pirkėjas vadovaudamasis Taisyklių 5.1. – 5.10. punktuose įtvirtintomis taisyklėmis taiko prekių grąžinimo procedūrą, t. y. informuoja Pardavėją tel. +370 655 02232 apie siekį grąžinti ir pakeisti prekes, grąžinti Pardavėjui prekes ir pateikti naują užsakymą.

6. NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

6.1. Nekokybiškos prekės grąžinamos ir keičiamos vadovaujantis 2001-06-11 Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo Nr. 697.

6.2. Jeigu Pirkėjui pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, jis turi ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekės gavimo informuoti Pardavėją tel. +370 655 02232.

6.3. Jeigu Pirkėjo įsigyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas turi teisę per 2 metus nuo prekės gavimo dienos:

(i) reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pašalinti prekės trūkumus (pataisyti prekę);

(ii) reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

(iii) reikalauti iš Pardavėjo atitinkamai sumažinti prekės kainą;

(iv) vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą. Pirkėjas neturi teisės reikalauti nutraukti sutarties, jeigu Prekės trūkumas yra mažareikšmis.

6.4. Reikalavimus dėl prekės, kuriai nustatytas tinkamumo naudoti terminas, netinkamos kokybės Pirkėjas gali pareikšti per prekės tinkamumo naudoti terminą.

6.5. Pirkėjas norėdamas grąžinti netinkamos kokybės Prekę, turi:

(i) pateikti prekę, kurios kokybė yra netinkama bet kuriame Pardavėjo optikos salone prieš tai informavęs e-parduotuvę nurodytais kontaktais arba išsiųsti prekę Pardavėjui adresu: A. Kriščiukaičio g. 14, 48341 Kaunas;

(ii) su nekokybiška preke pateikti prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą (pirkimo-pardavimo kvitą, pridėtinės vertės mokesčio sąskaitą faktūrą, sąskaitą faktūrą, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą);

(iii) su nekokybiška preke pateikti užpildytą prašymą dėl nekokybiškos prekės grąžinimo.

6.6. Pardavėjas įsipareigoja neatlygintinai išnagrinėti Pirkėjo prašymą ir, kai nesutinka su Pirkėjo reikalavimais, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Pirkėjo prašymo gavimo dienos, pateikia Pirkėjui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.

6.7. Pardavėjui tenkinus Pirkėjo reikalavimą nutraukti sutartį ir grąžinti už prekę sumokėtą kainą, Pardavėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės grąžinimo dienos, grąžina Pirkėjui į jo atsiskaitomąją sąskaitą už prekę sumokėtą kainą. Pardavėjas, grąžindamas Pirkėjui sumokėtą kainą, neišskaičiuoja iš jos sumos, kuria sumažėjo prekės vertė dėl jos naudojimo ar prekės išvaizdos praradimo arba dėl kitokių aplinkybių.

6.8. Jei Pirkėjas įsigijo prekių komplektą, nepriklausomai nuo to ar viena komplekto dalis, ar visos komplekto dalys neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas privalo pateikti Pardavėjui visas prekių komplektą sudarančias dalis.

6.9. Kai netinkamos kokybės prekė keičiama kita analogiška, kuri skiriasi pagal matmenis, modelį, rūšį ar kitus požymius, Pirkėjas turi atlyginti nekokybiškos Prekės kainos ir naujos Prekės kainos, galiojusios keitimo momentu, skirtumą.

6.10. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.

6.11. Pardavėjas neatsako už tai, kad E. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

6.12. Pardavėjas neatsako už prekių trūkumus, kurie atsirado dėl korekcinių akinių ir akinių nuo saulės naudojimo instrukcijos, numatytos šių Taisyklių 3 skyriuje, pažeidimo.

7. PIRKĖJO IR PARDAVĖJO ATSAKOMYBĖ

7.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

7.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia E. parduotuve.

7.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei E. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie E. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

7.4. Jei E. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų elektroninius tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

7.5. Atsiradus žalai, Pardavėjas ir Pirkėjas atlygina vienas kitam  tik jų kaltais veiksmais sukeltus tiesioginius nuostolius (pvz. Pardavėjas atlygina Pirkėjui atsiradusius tiesioginius nuostolius, kuriuos sukėlė Pardavėjas savo kaltais veiksmais).

Optometrijos centras

Optometrija.lt puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.

Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu.